گیاه پزشکی

e mail: nazarha@yahoo.com

گیاه پزشکی

e mail: nazarha@yahoo.com

راجع به گیاه پزشکی

سلام

دوستی پرسیده بودند که پرستاری بهتره یا گیاه پزشکی که در این رابطه باید به عرض برسانم که اولا این دو هیچ ربطی به هم ندارند و شما هم باید ببینید به کدوم بیشتر علاقه دارین!  شاید دوستمون اطلاعات کافی از گیاه پزشکی نداشته باشند کارشناسی گیاه پزشکی یکی از گرایش های مهندسی کشاورزی می باشد که هدف آن  شناسایی و درمان بیماری های گیاهان و محصولات زراعی و درختان میوه می باشد.رشته جالب و نسبتا سختی هم هست راستی این دوستمون پرسیدند که شما ترم چند هستی ؟ من ترم ۵ هستم و خوشحال می شم اگه بازم سوالی داشته باشید در خدمتتون باشم شاید هم بعدا یک تعریف کاملی از گیاه پزشکی رو آماده کنم.در ضمن دوستان لطف کنید نظر بدین

نظرات 1 + ارسال نظر
ارامیس پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم برای بهتر شدن وبلاگ درباره ادامه تحصیل در مقاطع ارشد هم مطلبی بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد