گیاه پزشکی

e mail: nazarha@yahoo.com

گیاه پزشکی

e mail: nazarha@yahoo.com

این هم یه شعر هم از خودم

با خدا  در جنگم و با ناخدایان در ستیز         

                                                      بر دل سوزان  من آبی بجز  آتش مریز

کشتی بی بادبانم مبتلای موج هاست       

                                                      چون ندارم بادبانی باد شرطه بر مخیز 

من خمارمرگم ومرگم به می رنگین شده است  

                                                        ساقیا می آور  و در ساغر جانم بریز

                                          ( این شعر خودم بود )

نظرات 1 + ارسال نظر
من جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

من میخواستم ببینم ترم چندی ببین میتونی کمکم کنی پرستاری رشته بهتری یا گیاه چزشکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد